1Hvilke køretøjer bruger du til intercitytransfer?
Til op til fire passagerer bruger vi enten en sedanbil (sammenlignelig med en Volkswagen Passat/Škoda Superb) eller en varebil (sammenlignelig med Volkswagen Transporter/Mercedes Vito). Vi bruger også en varebil til grupper på op til otte passagerer. Til større grupper kan vi enten bruge en kombination af køretøjer eller større minibusser (som en Mercedes Sprinter). Afhængigt af tilgængelighed kan du blive opgraderet til en bedre klasse gratis for bedre komfort. Den maksimale alder på biler er fem år, men i gennemsnit er vores flåde to år gammel. Hvis du har brug for en bestemt model, bedes du give en note under bookingprocessen, og vi vil gøre vores bedste for at opfylde dine forventninger. For flere detaljer, se venligst vores flådesektion for tilgængelige biler; vi bruger kun de mærker, der er angivet i det pågældende afsnit.
2Taler min chauffør engelsk?
Ja, alle vores chauffører taler engelsk såvel som det tjekkiske modersmål og nogle gange også flere sprog. De er glade for at diskutere lokal kultur med dig, give nyttig lokal viden om steder af interesse og besvare eventuelle spørgsmål, du måtte have.
3Tilbyder du billigere delt shuttletransport mellem Prag og Kutná Hora?
Desværre driver vi ikke en sådan service til transport uden for Prag. Du vil måske overveje at bruge toget eller bussen i stedet for. Vi kan arrangere transport fra lufthavnen til tog- eller busstationen, og vi kan rådgive om den bedst tilgængelige transport.
4Inkluderer de anførte priser alle gebyrer og tips?
De angivne priser er alt inklusive, men inkluderer ikke et valgfrit tip til chaufføren. Det er ikke obligatorisk at give drikkepenge til chaufføren, men hvis du er tilfreds med transporten, er et drikkepenge mellem 5 og 10% meget værdsat.
5Kan vi booke en Mercedes E-klasse til denne rute?
Ja, du er velkommen til at vælge denne mulighed under bookingprocessen. Bemærk venligst, at prisen er lidt højere sammenlignet med standardbilen.
6Hvilke køretøjer bruger du til intercitytransfer?
Se venligst vores flådeafsnit for tilgængelige biler; vi bruger kun de mærker, der er anført i det pågældende afsnit. Den maksimale alder på biler er fem år, men i gennemsnit er vores flåde to år gammel. Hvis du har brug for en bestemt model, bedes du give en note under bookingprocessen, og vi vil gøre vores bedste for at opfylde dine forventninger.
7Vi er en gruppe på 8 personer med store tasker. Passer vi ind i din minibus?
Tjek venligst køretøjsspecifikationerne i vores flådeafsnit eller e-mail os, før du foretager en reservation. Desværre højst sandsynligt, hvis du har for meget bagage, vil du sandsynligvis ikke passe ind i vores standard minibusser designet til op til 8 passagerer. Hvis dette er tilfældet, skal vi arrangere en stor (og betydeligt dyrere) minibus til op til 20 passagerer, eventuelt med en bagagebærer.
8Vi er en gruppe på 3 personer med store tasker. Skal vi booke en sedan eller bruge den gratis opgradering af minibus?
Hvis du mener, at dine tasker ikke passer ind i et standard sedanbil, er det altid mere sikkert at forudbestille en minibus.
9Kan vi stoppe for toilettet eller en hurtig bid på vejen?
Ja, selvfølgelig – korte stop på op til 15 minutter er gratis. Ved længere stop kan der opkræves et ventegebyr, men du er velkommen til at rådføre dig direkte med chaufføren.
10Kan vi bruge Wi-Fi, mens vi bruger din transport?
Skriv venligst under din reservation, og vi vil gøre vores bedste for at levere denne service.
11Jeg skal deltage i et møde og har brug for, at chaufføren venter på mig, før jeg går tilbage. Hvad er den bedste mulighed at booke?
I de fleste tilfælde er den bedste og billigste mulighed at bestille en returoverførsel samme dag. På den måde betaler du ikke for en returrejse, kun en enkeltbillet plus ventetid. Vi tilbyder endda, at du kan vende tilbage til Prag – enten til lufthavnen eller til byens centrum.
12Vi ønsker at bestille en transfer fra Kutná Hora til Prag. Jeg kan se, at din virksomhed er baseret i Prag. Kan du give en sådan overførsel?
Ja, vi tilbyder transport mellem begge byer (i begge retninger). Men hvis du bestiller en overførsel, som ikke stammer fra Prag, skal overførslen (eller i det mindste et depositum) betales på forhånd.
13Hvad er inkluderet i prisen? Er der nogen ekstra gebyrer?
Den angivne pris er endelig, og der er ingen ekstra gebyrer for vores tjenester eller korte stop. Valgfri længere ventegebyr er dog ikke inkluderet i prisen. Vær sikker på, at der ikke vil være nogen overraskelser eller ekstra gebyrer.