Ankomstlobby til lufthavnen

Det er nemt at få øje på vores chauffører, der holder orange plakater med vores firmas logo og dit navn på. Hvis du ikke kan se den dedikerede chauffør til dig, kan du bede en af de andre chauffører fra vores firma om at hjælpe dig. Eller du kan ringe til den gratis hjælpelinje, 800 870 888, fra en af de offentlige betalingstelefoner, så hjælper vi dig.

Hvad skal du gøre, hvis du ikke kan finde din driver

Selvom vi altid forsøger at komme til tiden, kan der være tilfælde uden for vores kontrol, hvor der kan opstå en lille forsinkelse. Tillad venligst fem minutters margen, og hvis din overførsel ikke er ankommet til det tidspunkt, bedes du ringe til den gratis telefon (+420) 800 870 888 eller Prags telefon (+420) 222 554 211. Offentlige telefoner er placeret i ankomsthallen.

Sådan finder du din chauffør ved ankomst til Prags lufthavn

Varm velkomst

Terminal 1

Denne terminal er til interkontinentale flyvninger og passagerer, der skal gennem told og immigration. Fly, der kommer fra Storbritannien og Irland, og lande i Nordamerika, Mellemøsten, Afrika og Asien kommer hertil. En estimeret samlet tid, der er nødvendig for alle formaliteterne, før man ankommer til lobbyen, er 20 minutter uden indtjekningstasker og 35 minutter med tasker.


Terminal 2

Denne flyvning er for lande, der er medlemmer af EU's Schengen-aftale (undtagen Storbritannien og Irland). Andre europæiske fly ankommer også hertil, og kunderne behøver ikke at fremvise pas eller ID for at gennemføre formaliteterne. Den anslåede tid til at ankomme til lobbyen varierer fra 10 til 35 minutter, afhængigt af indtjekningstasken.


Terminal 3

Denne terminal er udelukkende til offentlige og private flyvninger.